Skip to main content

Test page 5

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Non potes, nisi retexueris illa. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Magna laus. Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Graecis hoc modicum est: Leonidas, Epaminondas, tres aliqui aut quattuor; Erit enim mecum, si tecum erit. Quid, cum fictas fabulas, e quibus utilitas nulla elici potest, cum voluptate legimus? Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. Eademne, quae restincta siti? Duo Reges: constructio interrete. Experiamur igitur, inquit, etsi habet haec Stoicorum ratio difficilius quiddam et obscurius.

Cur igitur, cum de re conveniat, non malumus usitate loqui? Ad corpus diceres pertinere-, sed ea, quae dixi, ad corpusne refers? Quae fere omnia appellantur uno ingenii nomine, easque virtutes qui habent, ingeniosi vocantur. Quae duo sunt, unum facit. Sumenda potius quam expetenda. Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest. Quo modo autem philosophus loquitur?

Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Quo invento omnis ab eo quasi capite de summo bono et malo disputatio ducitur. Nam si beatus umquam fuisset, beatam vitam usque ad illum a Cyro extructum rogum pertulisset. Quod eo liquidius faciet, si perspexerit rerum inter eas verborumne sit controversia.

Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Cupiditates non Epicuri divisione finiebat, sed sua satietate. Verum hoc loco sumo verbis his eandem certe vim voluptatis Epicurum nosse quam ceteros. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Itaque contra est, ac dicitis; Sed quid ages tandem, si utilitas ab amicitia, ut fit saepe, defecerit? Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis.

Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. A quibus propter discendi cupiditatem videmus ultimas terras esse peragratas. Quid de Platone aut de Democrito loquar? At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Restant Stoici, qui cum a Peripateticis et Academicis omnia transtulissent, nominibus aliis easdem res secuti sunt. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est? Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Non enim solum Torquatus dixit quid sentiret, sed etiam cur. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Hic ego: Pomponius quidem, inquam, noster iocari videtur, et fortasse suo iure. Deinde qui fit, ut ego nesciam, sciant omnes, quicumque Epicurei esse voluerunt?